tirsdag 21. januar 2014

Emneoppgave 14.02.2014

Fristen har blitt flyttet til den 14 februar og da skal eksamensteksten min leveres inn. Glupe meg har etter veiledning, villedet meg selv til å bytte fokus og problemstilling. Panikken har tatt meg og handlingslammelsen er herved kommet snikende…men jeg har malt et soverom, strikket to par selbuvotter, strikket to I Phone " vesker", bakt brød, bakt brød og bakt….

Utrolig hvor praktisk og mye som blir gjort når jeg skal lese faglitteratur og skrive… HJÆLP!


4 kommentarer:

  1. Heia Solveig...velkommen i klubben. Hvor mange faser har ei emneoppgave som dette??? Har også jobbet meg både inn og ut av oppgaven opptil flere ganger:) Dette greier vi...enda noen uker igjen!!! Hilsen til deg og oss...STÅ PÅ!!!

    SvarSlett
  2. Forresten glemte å si: Lykke til med strikkinga:)

    SvarSlett
  3. Kjenner igjen følelsen, særlig det med brødbaking.. Utrulig hvor mye brød det må bakes når en egentlig burde jobbe:-)

    SvarSlett
  4. Du melder om en merkelig form for handlingslammelse. Skulle gjerne hatt litt av den!

    SvarSlett